Leszel az új

ÜGYVEZETŐI

asszisztensünk?



Érdekes, változatos, vidám munkakör.

Pont olyan, mint Te.



Home office

(minden szerda és péntek)

Irodai munka

(minden hétfő, kedd és csütörtök)

Rád is igaz, hogy...


...szeretsz segíteni, intézkedni, és örömmel tölt el, ha miattad mennek rendben az irodai folyamatok?

...szívesen dolgoznál egy olyan cégnél, ahol a jó fizetés mellett több időd marad magadra és a családodra?

...örülnél neki, ha a HOME OFFICE munkavégzésnek köszönhetően a saját életviteledhez igazíthatnád a munkaidődet?

...olyan helyet keresel, ahol nem a papír számít, hanem a tapasztalatod, és felsőfokú végzettség nélkül is szívesen látnak?


Akkor nem kérdés, hogy ezt az állást Neked találtuk ki!


Legyél az új

ÜGYVEZETŐI

asszisztens

kollégánk

Budapesten

(15. Kerület)

kiváló juttatásokkal, és

hibrid munkavégzéssel!

A munkakör betöltéséhez

legalább 2-3 éves

ÜGYVEZETŐI

asszisztensi

vagy

IRODAVEZETŐI

területen

szerzett tapasztalat szükséges.

MIK LESZNEK A FELADATAID?


  • Ügyfélmenedzserek, projekt menedzserek, cégmenedzsment munkájának napi szintű támogatása
  • Ajánlatok, szerződések készítése és nyomon követése
  • Pénzügyi/számviteli feladatok koordinálása, be és kimenő számlák kezelése
  • Asszisztensi adminisztratív feladatok ellátása
  • Üzleti partnerekkel, felügyeleti szervekkel történő írásbeli, és telefonos kapcsolattartás
  • A cég marketing megjelenéseivel kapcsolatos feladatok megvalósítása és kezelése
  • Statisztikák, kimutatások készítése
  • Dokumentumkezelés, postai ügyintézés
  • Közbeszerzések támogatása: adminisztratív feladatok elvégzése


MIRE LESZ SZÜKSÉGED NÁLUNK?


  • Lehetőség szerint felsőfokú végzettségre, de középfokú végzettséggel is örömmel látunk.
  • Ügyvezetői asszisztensi vagy irodavezetői területen szerzett legalább 2-3 éves tapasztalatra.
  • Ezen kívül BÁRMILYEN tapasztalatra az alábbiak közül:

- Gazdasági és/vagy pénzügyi-számviteli területen szerzett tapasztalat

- Közbeszerzés területén szerzett tapasztalat

- Marketing feladatok ellátásában szerzett munkatapasztalat

  • A szokásos irodai programok (főként Word, Excel és Outlook) felhasználói szintű ismeretére.
  • Fiatalos, lendületes személyiségre, magabiztosságra, önállóságra, jó kommunikációs készségekre.


Mindössze 1 PERC az egész!

Mire számíthatsz

nálunk?


Kiváló kereseti lehetőség


40% home office, 60% irodai munka


Fizetett bejárás (bérlet v. benzinpénz)


Családbarát munkarend


Teljesíthető elvárások


Közvetlen kommunikáció


Rendkívül családias hangulat (egymás barátai is vagyunk)


Emberséges, megértő bánásmód


Folyamatos edukáció


Garantált hosszútávú jövőkép


Betonbiztos céges háttér


Könnyen megköze-líthető helyszín


NE MARADJ LE!


Az álláshirdetésünk nem örök érvényű. Ebben a körben csupán 1 üres pozíció vár betöltésre, amire még eddig tudsz jelentkezni:

Ha Te is szeretsz tenni-venni, intézkedni, és szívesen dolgoznál ügyvezetői asszisztensként egy olyan munkahelyen, ahol 40%-ban HOME OFFICE-ból is végezheted a feladataidat, és ahol a kiemelkedő juttatások mellett magadra és a családodra is marad időd, akkor add le a jelentkezésed 1 PERC ALATT az alábbi gombra kattintva! 

VAGY

Küldd el az önéletrajzodat az office@fullstaffhr.hu e-mail címünkre.


Ezek után kollégánk hamarosan felveszi Veled a kapcsolatot, és bővebb tájékoztatást ad a munkalehetőségről.


Jelentkezési határidő:

2022. június 20.


Adataid törlését vagy módosítását bármikor kérheted tőlünk az office@fullstaffhr.hu e-mail címünkön.