Jó vagy a

papírmunkában?


Segíts nekünk a raktári adminisztrálásban!


Középfokú végzettség

elegendő a munkakör betöltéséhez.

Dolgoztál már korábban olyan raktári/logisztikai/szállítmányozási munkakörben, ahol az adminisztráció is a feladataid részét képezte?


Akkor ezt az állást Neked találtuk ki!

Legyél az új

RAKTÁRI

koordinátor

kollégánk

Soroksáron

(BP XXIII. Kerület)

megemelt bérezéssel!

Fizetés:


Havi nettó

380-410.000 Ft

+

37.500 cafeteria (próbaidő alatt is)



Két műszak

Délelőtti és délutáni műszakok heti vagy kétheti bontásban (de: 6-14h-ig; du: 14-22h-ig)

Éjszakázás és hétvégi munkavégzés NINCS!


A munkakör betöltéséhez

kommunikációképes

ANGOL

nyelvtudás

szükséges.


De nyugi!

Nálunk NEM a nyelvvizsgád megléte vagy a szintje számít, és azt sem várjuk el, hogy perfektül beszélj angolul. A lényeg, hogy hétköznapi nyelvezettel képes legyél az egyszerű angol kommunikációra. Pl.: ha egy ügyfél, alvállalkozó vagy szállító angolul szól hozzád, akkor megértsd, hogy mit mondanak, és tudj válaszolni egyszerűen, lényegre törően.

 


Kiváló kereseti lehetőség (piaci átlag felett)

Családbarát munkarend (több otthon töltött idő)

Emberség, tisztelet és türelmes hozzáállás

Mik lesznek a feladataid?

  • Szállítmányok nyomon követése, kapcsolódó dokumentáció kezelése
  • WMS raktárirányítási rendszer használata
  • Készletkezelés, szállítmányok be- és kitárolásának adminisztrációja
  • Beérkező rendelések fogadása és feldolgozása
  • Alvállalkozókkal, ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás
  • Együttműködés a társosztályokkal
  • Közreműködés a havi zárás előkészületeiben

Mire lesz szükséged nálunk? 

  • Raktári/logisztikai/szállítmányozási adminisztráció területén szerzett legalább 1 éves tapasztalatra.
  • Középfokú végzettségre (bármilyen szakiskola vagy érettségi)
  • Kommunikációképes angol nyelvtudásra (Nyelvvizsga nem szükséges!) A lényeg, hogy hétköznapi nyelvezettel képes legyél az egyszerű angol kommunikációra.
  • A szokásos irodai programok (főként Excel és Outlook) készség szintű ismeretére,
  • Megbízható, önálló munkavégzésre. 

Mindössze 1 PERC az egész!


Mire számíthatsz

nálunk?


KIVÁLÓ kereseti lehetőség (havi nettó 370-430.000 Ft)


100%-ban bejelentve


RENDSZERES bónuszok (havi, féléves és eseti)


GARANTÁLTAN PONTOS kifizetések


HAVI br. 37.500 Ft cafeteria (próbaidő alatt is)


CSALÁDBARÁT munkarend (hétvégi munkavégzés NINCS)


FIZETETT BEJÁRÁS (bérlet vagy benzinpénz)


TÚLÓRA lehetőség (önkéntes alapon)


KIVÁLÓ MUNKAFELTÉTELEK (jól felszerelt, tiszta munkakörnyezet)


EMBERSÉGES hozzáállás, tisztelet és türelem


KÖNNYEN MEGKÖZELÍTHETŐ helyszín ingyenes parkolással

JÓ HANGULATÚ munkahelyi légkör


Ami nálunk

NINCS:

Nincs feketén foglalkoztatás


Nincs késve fizetés


Nincs kötelező túlórázás


Nincs hétvégézés


Nincs éjszakázás


Nincs ígérgetés


Nincs "ha"


Nincs "akár"


NE MARADJ LE!


Az álláshirdetésünk nem örök érvényű. Ebben a körben csupán 2 üres pozíció vár betöltésre, amire még eddig tudod leadni a jelentkezésed:

JÓL FIZETŐ

biztos állás

a bizonytalan időkben is.


Ha már rendelkezel logisztikai/raktári adminisztrációs gyakorlattal, és szeretnél a közelben egy olyan biztos munkahelyen elhelyezkedni, ahol a jó fizetés mellett a magadra és a szeretteidre is marad időd, akkor add le a jelentkezésed 1 PERC ALATT az alábbi gombra kattintva!


Ezek után kollégánk hamarosan felveszi Veled a kapcsolatot, és bővebb tájékoztatást ad a munkalehetőségről.